Wat zijn de kosten?

Particulier € 60,- per uur (inclusief btw)
Zakelijk* € 70,- per uur (exclusief btw)

Kleine materialen zijn standaard inbegrepen. Bijvoorbeeld etiketten, tabbladen en gebruik van tape, stiften en/of papier.

*Zakelijk wil zeggen zzp’ers of kleine organisaties die op de werkplek mijn hulp kunnen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan het op orde brengen van de computer (e-mail, documenten en bestanden), het bepalen van prioriteiten en/of het efficiënt plannen van werkzaamheden.

Annuleren

Afspraken die binnen 48 uur voor de afspraak worden afgezegd worden doorberekend.

Reiskosten

Ik ben vooral werkzaam in Den Haag en omgeving. Woon je verder weg, neem dan ook gerust contact met me op om de mogelijkheden te bespreken. Reistijd tot 30 minuten (enkele reis) is inbegrepen. Bij langere reistijd of reisafstanden langer dan 15 km (enkele reis) breng ik reiskosten (€ 0,19 per km) en reistijd (volgens genoemd uurtarief) in rekening.

Leveringsvoorwaarden en privacyverklaring

Tarief_kosten